Bloggträffs snack

Från undersökningen under helgen har jag sett att det är ganska många av er som vill komma på bloggträffen och många har valt "kanske" alternativet.
Nu tänkte jag iallafall fråga vad ni skulle vilja hitta på?
Senast pratade vi ju om att fika eller äta mat tillsammans och kanske ha någon utmaning i en klädaffär.
Vi pratade även om att ifall det var bra väder så kunde vi gå till hötorget för att köpa lite frukt eller liknande och sätta oss på något fint ställe.
Skriv gärna om ni har någr aandra ideer.


Jag vill gärna träffas men jag vet dock inte hur länge jag kommer hinna vara med. Visst skulle det vara innan konserten? Jag tror att vi landar i Sthlm kring två så jaa.. Det med frukten lät jättemysigt ^^

Kraam!

Svar: Wiihii, ja vi tänkte väl träffas runt 2-3-4 någon gång och ta oss tillsammans till Solna :)
Emma Kvarnström

2013-04-10 // 17:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback