I think it's official



» Emma

Hej! Jag har bara en snabb fråga: Eftersom liam är tillsammans med sophia (vilket jag tycker är bra för hon är jätte fin och verkar supersnäll!) så undrar jag ifall ni kommer börja lägga upp sophia-outfits (kanske inte just exakt nu men ifall deras förhållande blir mer seriöst (vet inte hur seriöst det är nu men...)) här på dresslikeaonedgirlfriend? Och vad händer med danielle? Kommer ni fortsätta med danielle här? (jag skulle tycka det var bra för hon är så fin och har så fin klädstil!)

Förlåt för konstig fråga och överanvändning av paranteser hahaha!

Svar: Ja jag kommer börja göra Sophia outfits och jag kommer lägga upp Danielle outfits när det gäller hennes exakta artiklar :)
Dress like a 1D girlfriend

2013-08-21 // 00:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback