Liam and Sophia, true or false?

Det har den senaste månaden gått rykten om att Liam har påbörjat ett nytt förhållande med en barndomsvän vid namn Sophia. De har setts ute några gånger i slutet av Take me home tuneén och det finns bild bevis, men frågan återstår, dejtar dem.
Jag hittade denna artikel men jag har ingen källa och även om jag hade det så betyder det ju inte att källan har rätt, det kan vara vem som helst som skrivit artikeln. Men jag tänkte iallafall dela den med er.
 
 
Vad tror ni? Är de tillsammans eller bara vänner?


det verkar typ som om dom är tillsammans, men jag vill inteeeee, vill ha tillbaka payzer :/

2013-08-19 // 21:37:50

Shit :0 om det är sant det som står i artikeln så måste det vara sant annars vet jag inte, han gjorde ju nyss slut med dani?! Jag stöttar hon i vilket fall.. <3

2013-08-19 // 21:40:07

Han*

2013-08-20 // 07:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback