Danielle at a café

 
Danielle Peazer :D
 
 


» Bella

jag tänker att jag och louis firar våran 1-årsdag i l.a på stranden med picknick :) xx

Svar: okej
Emma Kvarnström

2013-02-25 // 22:42:41
» Bella

sen går vi ut till havet och vi står med fötterna i vattnet och louis håller om mig, min midja och vi kollar på solnedgågngen tillsammans och han och jag kollar på varandra och vi kysser varanadra och efter kyssen så säger louis jag ska ta upp min mobil och ta kort och lägga upp det och bella säger louis jag blir inte bra på bilder och louis jo, det blir det babe säger han glatt och louis ta kort på dom när dom kysser varanadra med solen och lägger upp det på twitter, på deras facebook och på instragram och jag med :) kram! xoxo

Svar: Det där låter lite som mina planer inför del 4 på novellen. Tror du att du kan hålla dig tills på måndag så får du läsa ungefär din imagine önskan fast i novellen? :)
Emma Kvarnström

2013-02-26 // 07:45:09
» Bella

Visst! :) Jag kan vänta! :) kram! xoxo. vad är din mejladress? :) xoxo har några frågor :) bra frågor xoxo

Emma Kvarnström

2013-02-26 // 15:10:15
» Bella

har mejlat dig. :) xxx

2013-02-26 // 15:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback