Dress for Less from Sweden: Danielle Peazer

 
Jacka: Lindex 599kr
Topp: H&M 249kr
Kjol: Nelly 279kr
Tights: H&M 79kr
Väska: Heppo 399kr
Skor: FootWay 439kr
Scarf: Carlings 149kr


» Bella

tänkte att liam och jag firar hans födelsedag på Funky Buddha och det är mycket ljud, och vi dricker goda drinkar och dansar och jag tänkte har då en långklänning, en svart långklänning, jeansjacka och han har min mobil i hans jeansficka och vita convorseskor, är inte så förtjust i högklackat :) här kommer en beskrivning om mig: har brunt mellan långt, har lite självlockigt hår, blå ögon, 160 cm lång, är inte tjock, inte smal, mittemellan, är född 92, men gillar 1D ändå och använder mascara och bb creme, ibland borstar jag i genom håret och låter lockarna vara, ibland gör jag en fläta och ibland sätter jag upp håret i en fin tofs :) vad tycker du? kram! xx

Svar: Jag fixar det! :)
Emma Kvarnström

2013-02-07 // 20:04:12
» Bella

mycket partymusik :)

2013-02-07 // 20:04:28
» Bella

när kommer den? :) kram! xx

2013-02-11 // 22:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback