Frågestund del 4

Nu tänkte jag svara på några frågor igen som har trillat in sedan senast!
 
Vad gör du just nu?
Just nu gör jag 1000 saker!
Jag försöker plugga inför ett engelskaprov, jag svarar på dessa frågor, jag läser ett 10 tals mejl, jag skriver lite på del 3 av novellen, jag lyssnar på musik och jag dricker te!
 
Kan du beskriva ditt rum?
Jadu, mitt rum. Jag har 3 lila väggar och en ljusrosa.
I mitt rum finns ett skrivbord (där jag sitter just nu) en bokhylla med 10% böcker, resten tidningar och målarsaker.
Jag har en garderob full med kläder, bredvid garderoben finns ett fönster med en lampa, ljus och blommor.
Sedan har vi ju min säng som just nu bär ett one direction påslakan. Har 5 kuddar och en UK filt.
Har även ett sminkbord fullt med smink, nagel och hår saker....
Det finns 3 speglar i mitt rum och jag har många olika typer av tavlor på mina väggar och mitt tak är nästan fullt i 1D posters!
 
Inspireras du av tjejernas stil?
Självklart gör jag det. Annars hade jag ju inte startat upp bloggen.
 
Har du någon plan hur du ska kontakt med Niall?
Ja det är en bra fråga. Han är ju en världskändis liksom men jag hade väl planerat att möta honom på stan och gå rakt in i honom, ramla ner på marken och han skulle vara tvungen att säga förlåt och så skulle jag nog ta det det ifrån. Hahahahaha nej jag har faktiskt ingen jäkla aning. Jag tar gärna emot förslag!
 
Har du instagram eller twitter?
japp det har jag. Jag finns typ på alla sociala nätverk förutom We heart it.
Twitter: @EmmaKvarnstrom
Instagram: @fifteens
Dock är det nog dags att byta mitt instagram namn xD



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback