Q&A

Frågestund är lite fel ord att använda när vi endast pratar om ett fåtal frågor som droppar in lite här och där.
Så detför lyder rubriken nu Q&A.
 
Vad gör du?
Just nu äter jag frukt och chokladglass (mums) och förutom att svara på dessa frågor så lyssnar jag på Swedish house mafia och Mumford and sons och håller mig uppdaterad på tumblr och twitter.
 
När kommer du ha en till twitcam? 
Ja vem vet, jag funderade på det nyss och kom fram till att vi alla kanske skulle ha en chatt nån kväll.
Om ni vet någon bra sida som man kan anväda så får ni gärna säga till.
MSN finns ju men jag tror inte någon använder det längre.
 
Vart sitter du på konserten?
Jag sitter på parkett, rad 10
 
Finns det någon chans att man kan få träffa eller iallafall prata med dig?
Det är klart. Jag vet inte om du menar att prata just nu eller innan/efter konserten men jag finns att prata med på KiK: EmmaMKvarnstrom 
Vi har ju bloggträffen ni jättegärna får anmäla er till och om ni kikar mig så är det självklart att vi kan ses och hänga lite innan konserten.
 
Har du varit på 1D world?
Nej jag ska dit på torsdag
 
 


Vi får ha våran twitcam nån gång som vi skulle ha! haha
And I don´t like that you´re going to 1Dworld without me :( Jag får skaffa en tidvändare

Svar: Yes we can, och jag gillar inte att jag ska behöva gå dit ensam heller, men that's the life.. det ska dock bli kul att skryta för dig när vi ses på lördag ;) hehehehehe NO HATE
Emma Kvarnström

2013-02-26 // 21:22:01

Om du skryter får du en 1Dsmäll

Svar: I said no hate ;) hehehe okej jag ska vara snäll :)
Emma Kvarnström

2013-02-26 // 23:02:09

Good

2013-02-26 // 23:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback