Vanentine's imorgon

Ja ni, tiden går fort.
Imorgon är det redan valentine's day och om du inte planerar att spendera den med din pojkvän (riktig) så kanske du är intresserad av att fortsätta läsa nedan.
 
Jag antar att jag inte är den ända på denna blogg som är förblindad (om det ens är ett ord...) av one direction kärlek. Jag ser ingen annan utan one direction. Jag väntar på min 1D pojkvän.
Om du har en pojkvän så är jag glad för dig!
Men nu ska vi prata om oss singlar (Jag vet att vi alla har vårt förhållande i huvudet) och vad vi ska syssla med medans alla andra pussas och kramas....
Jag har 3 förslag. Antingen för du alla 3, 2, 1 eller inget av dem.
 
♥ Baka en Valentine's bakelse
Här är det fritt vad du vill baka. Det kan vara muffins med hjärt strössel, blåbärspaj i en hjärt-formad form, eller varför inte en tårta format som ett hjärta?
Jag själv tänkte göra blåbärspaj, eller snarare smulpaj med blåbär bara för att det är så himla lätt och gott.
Ni hittar bra recept på muffins och smulpaj HÄR och HÄR.
 
 Kärleks playlist
Vad passar inte bättre till lite bak än musik?
Jag lyssnar alltid på musik när jag bakar.
Skapa en kärleks lista med dina favoritlåtar om kärlek.
Du kan kolla in min HÄR men se till att skapa din egen också. Går lätt att fixa med spotify.
 
♥ Se på romantiska filmer
Detta är någonting som jag kommer göra!
Välj en eller flera filmer att se. Typiska romantik filmer är väl Titanic, the notebook, PS I love you och Love actually.
 
Sedan är ju detta en jättebra dags sysselsättning.
Ni kommer hem från skolan, skapar en spellista, börjar baka och sedan ser ni på film och snaskar på era bakverk.
Have A nice Vanentine's day everyone.
 
 
Update: Min mening blev "On valentine's day me and Louis went on a date at the ivy. Er ended up getting really drunk" hahah


» Bella

jag fick på make a 1D sentence:
On Valentine's Day me and Louis went on a date at my house we ended up kissing :) kram! xx vad fick du/ni? ::) xx

2013-02-14 // 09:48:20

Min 1D sentence var: On Valentine's Day me and Harry went on a date at the ivy. We ended up kissing :') x

2013-02-14 // 16:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback