Black hat and sparkly shoes - Taylor

Tror ni Harry och Taylor har gjort slut?
Om de har de, vill ni att jag fortsätter att lägga upp Taylor outfits eller ska jag sluta?
 
 
Get The Look - Taylor Swift
 
 
Alla produkter hittar du HÄR


dem är ju inte tillsammans längre. hon är jätte fin men jag tycker inte det passar in här längre eftersom hon inte är en av killarnas tjej så jag tycker tyvärr inte hon ska vara med längre.

2013-01-09 // 19:55:42
» Julia

Du borde sluta lägga upp perries outfits också, för zayn kommer snart bli tsm med mig! hahahah skämta.. älskar perries stil! :D

2013-01-10 // 20:47:37

Snälla ta bort Taylor, hon är inte tillsammans med Harry längre + att jag ogillar henne..

2013-04-02 // 16:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback