Få en flickvän till Sverige!

Hej på er!
Ett till inlägg från mig här och jag hade en liten galen idé igår!
Hur kul skulle det inte va om vi kunde få hit Eleanor 8de Maj?
(Danielle är nog upptagen med dans och Perrie är i USA under den tiden.)
Jag vet att det säkert är väldigt svårt men det är ju inte omöjligt ellerhur!
Det finns 3 platser kvar till vår bloggträff så om du vill vara med och göra allt för att få hit Eleanor, så kan du ansöka i slutet av inlägget. 
Jag har även gjort om ansökan så nu kan du anmäla din vän och det är även möjligt att ta bort sin
anmälan vid kontakt med mig.
Det skulle var så väldigt roligt om vi faktiskt kunde få Eleanor till Sverige, eller vad säger ni??
Jag har några ideér på hur!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback