Svar på frågestunden del 1

Jag tänkte svara på de frågor jag fick in igår!
Ni kan fortfarande gå in och skriva frågor så svarar jag på dem i del 2.
Tack så mycket för alla era fina ord om bloggen!
 
Vad lyssnar du på för musik?
Jag lyssnar mycket på One Direction såklart, Lady Antebellum, Taylor Swift, Little Mix, Momford & Sons, The Script (äldre låtarna) och har även börjat lyssna lite på Hunter Hayes!
 
Vart ska du sitta på konserten i Sverige?
Rad 10 parkett!
Vart sitter ni?
 
Vad vill du jobba med i framtiden?
Min dröm är att bli artist men annars skulle jag vilja bli journalist!
 
Favorit flickvän?
Eleanor Calder! :)
  
Har du någon favorit TV serie?
Många! Pretty Little Liars är nog favoriten, men jag älskar Glee, The vampire diaries, Merlin, Sex and the city, full house och 7th heaven!
 
Vad gör du mer än att blogga?
Jag gör skolarbete, ser på filmer och TV serier, målar och sedan i föregår har jag ritat porträtt.
Självklart är jag beroende av att titta på bilder, videos och allt annat sådant av one direction som en riktig directioner! ;)
 
Vad tycker du om Larry?
Världens härligaste bromance! Men inget mer.
Tycker inte om när folk säger att de skulle gilla varandra mer än vänner och att Eleanor bara är en täckmantel för Larrys riktiga kärlek!
 
Om du var tvungen att välja? Elounor eller Zerrie?
Payzer då?? Men jag älskar Elounor och har alltid gjort!
 
Har du köpt några av kläderna du lägger ut? isåfall vilka?
Jag har köpt en hel del av kläderna jag har lagt ut!
Köpte en av jackorna från vårspecialen och har även köpt några andra saker jag lagt ut i collage osv.
 
Favoritämne i skolan?
Jag gillar engelska, svenska och bild mest tror jag.
 
Vem är din favorit från One Direction?
Niall Horan ♥
 
Har du någon favoritlåt av bonuslåtarna från Take Me Home?
Då får det nog bli Magic! :)
 
Har du högsta betyg i något ämne? isåfall vilket?
Jag har högsta betyg i musik och så har jag 2 "B"n tror jag!
satsar på A i svenska och engelska till våren också.
 
Hur kom du upp med idén att starta denna bloggen?
Jadu, jag har alltid tyckt att tjejerna har så bra stil och en dag bara satt jag ner och gjorde en outfit och sedan kom jag på att det kanske skulle vara kul att ha en blogg med massa outfits!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback