Uppdatering ang vår bloggträff

Jag tänkte börja göra ett till inlägg angående bloggträffen innan konserten 8de maj!
Jag har fått in några anmälningar och jag tänkte bara svara på några frågor.
 
Måste man ha biljett till konserten för att vara med på träffen?
Nej självklart behöver ni inte ha biljetter till konserten. Det är bara ett bra tillfälle att ha träffen!
När är ststa anmälningsdagen?
Jag tänkte hålla formuläret uppe till det är fullt! 
 
Ska man ha med sig något speciellt?
Lite pengar är ju aldrig fel och din sociala sida!
 
När ska vi samlas om man kommer?
Det tänkte jag att vi skulle ta i vår Kik konvo, men eftersom många av er åker till Stockholm samma dag (på onsdagen) så antar jag att vi kommer samlas runt 2 tiden!
 

Om ni har fler frågor angående träffen eller om du är osäker på något så får du gärna komentera eller kontakta mig via mail på [email protected]
Det skulle vara så kul att lära känna er på ett roligt sätt.
Vi hör ju ändå till samma familj! The 1D family.
 
Läs det tidigare inlägget ang bloggträffen HÄR
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback