Payzer over, Peazer stays? (uppdaterad)

Nu är det bekräftat att Liam och Danielle har gjort slut.
Då undrar jag, vill ni att han ska stanna kvar på bloggen eller ska jag sluta posta henne som med Taylor?
 
No worries, Danielle stannar fast endast exakta outfits kommer läggas upp.
 
 


» Emma

Hmm, jag vet inte riktigt. Jag älskar Danielles stil och inläggen med hennes kläder. Men bloggen är ju om deras flickvänner och så. Men jag vet inte riktigt. Och jag är sjukt dålig på att ta beslut :/

2013-07-23 // 21:53:01

ååååh, så tråkigt, jag älskar ju henne!! :(
jag tycker du kan ha kvar henne, men kanske inte lägga upp så många, eftersom hon ju faktiskt inte tillhör riktigt längre....

2013-07-23 // 21:57:33

Åh, kan ni inte ha kvar Dani? Älskar henne, och hennes stil är så otroligt fin & cool! Så himla tråkigt att de gjort slut alltså. Payzer var min favorit-ship :c Men men, ni gör ju som ni vill! Men som hon över sa, ni kanske inte behöver göra lika många inlägg om Dani som ni gör om Perrie & Eleanor? :) x

2013-07-23 // 22:19:59

hon har varit med från hela början och hon har väldigt fin stil! fast denna bloggen ska ju vara om deras flickvänner men eftersom att ni inte bara gör det utan skriver inspritations inlägg om vad killarna har på sig osv så tycker jag att hon ska få stanna på bloggen :)

2013-07-23 // 22:31:53

I want you to staaaaaay.
Fast inte lika många inlägg om henne då ;)

2013-07-24 // 06:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback