Extrabloggare: Anna

Hej!

Mitt namn är Anna och jag kommer hålla denna fantastiska blogg uppdaterad medan de vanliga tjejerna är utomlands, så jag tänkte berätta lite om mig själv.
Jag fyller 18 år i höst, efter sommaren pluggar jag mitt tredje år med inriktning ekonomi på gymnasiet här i Skåne där jag bor med mamma, pappa och tre storebröder.
Jag är ett vääldigt stort One Direction fan och har varit det sedan WMYB videon kom ut, så inte riktigt från början men har inte slutat älska dessa killarna en endaste sekund sedan dess.
Jag har själv en alldeles nystartad One Direction blogg, som ni gärna får kika in på, denna uppdateras även fast jag hjälper tjejerna här på denna bloggen. Bloggen hittar ni här.
Tv-serier är typ mitt liv (utöver One Direction, såklart) jag följer typ 15-20 stycken och spenderar väldigt mycket tid på att vara uppdaterad på alla, då jag kollar på de avsnitten som visas i USA och inte väntar till de kommer till Sverige.
Om jag inte kollar på mina serier brukar jag vara med vänner, plugga eller i stort sätt inte göra någonting alls.

Tre snabba:

  • Jag kan lösa en Rubik´s Kub på under 5 minuter.
  • Musik jag lyssnar på just nu är One Direction, Little Mix, Demi Lovato, Ed Sheeran och Justin Bieber.
  • Jag är en Harry-tjej rakt igenom!
Jag hoppas vi får en bra vecka tillsammans! :)
 
P.S. Glöm inte kolla in min One Direction blogg här.


» Kim

Håller med serier är grymma! (och beroendeframkallande) ;) Vad är det för serier du kollar på?

Svar: Jag kollar på The Big Bang Theory, Pretty Little Liars, Baby Daddy, Awkward, New Girl, Hart of Dixie och Glee, för att nämna några! Haha! Minst sagt beroendeframkallande!
Dress like a 1D girlfriend

2013-06-01 // 14:23:52
» Kim

Yay Glee! Själv kollar jag på 90210, The carrie diaries, Glee och många andra xD Var sjukt beroende av One Tree Hill :D

Svar: 90210 kollar jag med, men det har ju slutat för alltid nu... Och The carrie diaries är riiiiiktigt bra! :)Jag har aldrig följt One Tree Hill..
Dress like a 1D girlfriend

2013-06-01 // 16:25:03

Jasså det är en sjukt bra serie! Och 90201 kollade jag på för något år sedan men på tv men då var inte de senaste säsongerna ute.... Sedan kollade jag på så många andra serier att jag typ glömde av den.... Så nu kollar jag igenom hela xD

Svar: Det brukar oftast sluta så! Jag använder ofta sommarlovet för att kolla igenom gamla serier ;)
Dress like a 1D girlfriend

2013-06-02 // 01:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback