Lite allt möjligt

hej på er!
Detta blir ett lite blandat inlägg.
Jag tänkte bara berätta att det jag tänkte på under "what do I think of" inlägget förra veckan var..........(trumvirvel) 
Alla tjejerna har två "E" i sitt namn Eleanor, Perrie, Danielle.
Så tyvärr var det ingen som gissade rätt.
 
Jag tänkte även säga att ni gärna får skicka in önskningar, om ni vill att jag ska sätta ihop en outfit åt er eller om ni hittat en outfit på någon av tjejerna som ni vill veta vart ni kan hitta alla artiklar, eller om ni har köpt ett par byxor (tex) och vill veta vad ni kan använda för toppar. Det är bara att säga till så ska jag försöka fixa det.
 
 


» Sofia

Hej!
Jag ska köpa en handväska, men jag vet inte vilken, har du några bra tips? Den ska gärna vara ganska stor med både handtag och axelrem.

Svar: Jag lägger upp det nu :)
Emma Kvarnström

2013-03-10 // 19:44:24

hejsan! älskar bloggen!
Jag har nyligen köpt en ny 'kavaj' ungefär en sån som är på bilden! Skulle jätte gärna uppskatta lite inspiration vad jag skulle kuna använda till den... gärna inspirerat av någon av tjejerna!
grymt jobb med bloggen i allafall!! :D

Svar: Fixar det nu :)
Emma Kvarnström

2013-03-10 // 21:21:54
» Moa

Kan du göra några sommar outfits med kläder från svenska affärer? Helst inte så dyra kläder. :)

Svar: Fixar det :)
Emma Kvarnström

2013-03-11 // 14:04:13
» Moa

Tröjan som Eleanor har på sig i headern, vars kommer den ifrån? Kan du försöka hitta någon liknande från Sverige? :)

Svar: Jag ska försöka hitta en från Sverige. Eleanors exakta kommer från Topshop men har tyvärr utgått nu.
Emma Kvarnström

2013-03-11 // 17:55:31
» :D

Några tips på skolväskor+ (Ej så dyra)

2013-03-11 // 18:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback