The girls in KEDS

Ni vet hur det är med våren och alla bloggar bildar vårtrender som sedan hela landet följer.
Inte speciellt kul egentligen, att alla ska se likadana ut, eller vad tycker ni?
Jag själv är inte så mycket för trender men jag gillar att hitta på egna. (haha)
De senaste tre/fyra åren har jag varit galen i Fred Perry skor. Har köpt minst ett par varje år, men i år hade jag tänkt att byta från Fred Perry till KEDS.
Har ni några planer för era vårskor? Brukar ni ha något speciellt märke ni köper eller köper ni bara något random som faller er i smaken?
Dela mer er.
  
The girls in KEDS
 
Vad tror ni om KEDS?
Det är ett märke som är stort i Amerika men inte allt speciellt stort i Sverige. De finns att köpa på KEDS officiella hemsida för mellan 160 och 290 SEK men även på svenska skoshoppen
Zalando för 500 SEK.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback