Presentation

Hej jag heter Signe och jag tänkte presentera mig lite kort här på bloggen. Jag är 15 år och går i samma klass som Emma. Jag har bloggat i cirka 4 år på mina egna bloggar och jag tycker det är jätteroligt.
Emma behövde lite hjälp med bloggen så jag ställde upp och här är jag nu. I den här bloggen har jag till största del hand om dress for less, så om ni undrar något eller vill att jag gör ett dress for less inlägg om någon speciell outfit så går det såklart jätte bra. Jag kommer dock inte uppdatera lika ofta som Emma utan jag håller mig kanske runt ett till två inlägg per dag.


 


» Frida

Emma, kan inte du skriva något om dig också?
Eller kan ni göra ett inlägg där ni skriver lite om er själva? :)

2013-03-21 // 21:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback