Hjälp sökes

Yes, nu söker jag en person som skulle kunna hjälpa mig att hålla ihåg bloggen mellan 2-7 juni och 25 juni - 18 juli.
Det är så att både jag och min extrabloggare Signe ska iväg. Först till Mallorca och sedan åker jag till England och hon till USA, så de finns det ingen som kan hålla igång bloggen, vilket jag hemskt gärna vill.
Så om du tror att du kan hjälpa mig/oss så skulle det vara underbart.
Skicka bara ett mail till [email protected] så tar vi det där ifrån. Jag kan berätta vad det innebär osv, så är det självklart att du får dra dig ur om du tror att du inte kommer klara av det eller inte vill, för det är ett hårt jobb. Men det är väldigt kul också.
 
/Emma
 


» Emma

Spelar det roll hur gammal man är?

Svar: Nej, eller under 12 kanske du inte ska vara iallafall, men mejla mig så kan vi ta det där annars :)
Dress like a 1D girlfriend

2013-05-19 // 13:57:35

I could do it 2-7 june xD not the other dates though because I´m going to england with you my friend xD

Svar: Haha yes you are xD
Dress like a 1D girlfriend

2013-05-19 // 19:28:04
» Emma

Jag har mailat dig on detta så att du vet.

2013-05-20 // 11:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback