Inspiration

Nu är jag äntligen hemma igen.
Jag fixar cirka tre inlägg åt er men imorgon kommer uppdateringen vara som vanligt igen.
Ni som var på konserten, vad tyckte ni? ni som inte var det ni missade något otroligt bra, hoppas ni kan/får biljetter till en annan av deras konserter för det var en riktig upplevelse.
 
 
Untitled #530
 
 


» Linda

konserten var det bästa som hänt i hela mitt liv! Skrek, sjöng och grät så himla mycket! underbar upplevelse :)

2013-05-09 // 22:23:55
» Ebba

Den mest magiska kvällen i mitt liv!

2013-05-09 // 22:42:58

Den bästa händelsen i mitt liv! Louis och Niall vinkade åt mig! Jag grät, skrek och hoppade som jag vet inte vad.. Helt magiskt var det ❤

Svar: Åh vad kul, Harry vinkade till mig ;)
Dress like a 1D girlfriend

2013-05-09 // 23:33:52
» Julia

Åhh det var helt underbart!! En kväll jag aldrig kommer glömma! Harry vinkade även till mig tror jag!! Iallafall åt mitt håll hahaha <3 åh det var helt magiskt!

2013-05-10 // 08:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback