Studio with Niall

 
Studio with Niall
 
 


» julia

snälla snälla människor jag är ett stort fan av One Direction och skulle göra vad om helst för att träffa dem så snälla hjälp mig, gå in och följ min spotify lista <3 puss och kram http://open.spotify.com/user/krokebacksgatan/playlist/3w1aC6iiGNCU2nhgkRzscv

skulle ni kunna göra ett inälägg om detta och kanske hjälpa mig? skulle vara så obetydligt lyckig och skulle kunna länka er på min egna blogg. <33 massor med kramar en trogen blogg läsare

2013-05-05 // 22:22:16
» Ellen

Kan ni börja skriva varifrån kläderna kommer? :)

Svar: Klicka på bilderna så kommer länkarna upp :)
Dress like a 1D girlfriend

2013-05-06 // 19:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback