Svar på frågestunden

Din favoritfärg för tillfället? 
Det är lila

Vilken av flickvännernas stilar gillar du mest? 
För tillfället är det Perrie's men vanligtvis är det Eleanor's

Vad var det senaste plagget du köpte? 
Ett par jeans ifrån Calings

Hur reagerade du när du fick veta att Zayn och Perrie hade förlovat sig? 
Jag blev superglad och längtar som bara den till bröllopet. Känns så overkligen egentligen.

Tycker du att Liam passade bäst med Danielle eller Sophia? 
#PayzerShipper

Vem är din drömkille of all time? 
Niall James Horan

Vilka är dina favoritskor? 
Hard to tell, jag älskar skor typ mer än något annat. Men jag gillar mina TopShop Katz och mina River Island Vans väldigt mycket.

Vad tycker du om krokodiler? 
They are a bit scary
 
Vem är din stilikon? 
Perrie Edwards, Eleanor Calder, Taylor Swift och Clare Bowen aka Scarlett O´connor

Vad har du för planer i November? 
Har inget mer planerat än att åka till Göteborg för att se och träffa The band Perry och jag ska även gå en studiokurs.

Vem är din favorit i one direction? 
Niall Horan

Gillar du 5SOS? 
I love them. Håller på att starta upp en fansite om dem faktiskt.

Vet du hur Louis och Eleanor träffades?
Harrys kompis känner Eleanor. De träffades någon gång när Eleanor följde med sin kompis för att träffa Harry och Louis var med så Harry presenterade dem för Louis.
 
Kan vi få lite mer imagines? 
Ännu mer, känns som att jag bara lägger upp imagines. haha. men visst, om det är vad du önskar.

Var handlar perrie sina kläder oftast? 
Topshop och asos

Gillar du någon annan artist/band än 1D? 
Ofc, jag är ett stort fan av mumford and sons, Taylor Swift, Lady Antebellum, Avicii, Little mix, Hunter Hayes, 5SOS, jag kan hålla på i evigheter...

Gör du några outfits själv på polyvore? 
isf vad heter du? 
Yupp, jag heter yesimfromsweden

Hur vill du att din pojkvän ska va? 
Aktiv och inte en slappis som inte gör någonting med livet. Får gärna vara musikintresserad och rolig att vara med.

Vad tycker du om Justin Bieber? 
Varken för eller emot JB

Taylor Swift? 
BIG LOVE! Har varit ett fan sedan 2007. The sister I never had.

Avan jogia? 
who?

Favorit serie? 
Har typ 1000 stycken. One tree hill ligger väldigt högt upp, men även 7th heaven, sex and the city, full house och Pretty little liars.

Favorit låt av 1D? 
STORY OF MY LIFE!!
 
Är det sant att det är slut mellan Liam och Sophia? Och att Sophia har varit otrogen mot honom? Fick reda på detta idag, men vill liksom ändå vara på den säkra sidan? Vet du någonting om detta?
I know nothing. Jag är ingen som tror ofta på rykten och jag vill inte tro att Sophia var otrogen. Om de har gjort slut tror jag det är för att Liam är en medlem i världens mest kända pojkband och det kanske var ett svårt liv att leva för Sophia.
 
Kan man få lite fakta om sophia? T.ex. Längd, bor, ålder osv
Ärligt talat så vet jag inte så mycket om Sophia, men hon är född 9 februari 1994, runt 165cm lång, bor i Wolverhampton och gick på samma skola som Liam. That's all I know.
 
Tack för alla frågor! Ha en bra dag.


» Anna

Kan du länka 5sos fansiten när du är klar med den? :)

Svar: Självklart kan jag det :)
Dress like a 1D girlfriend

2013-10-30 // 23:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback