Time to have time

Hejsan!
Jag tänkte nu när det är höstlov och så brukar jag vara ganska rastlös, så jag tänkte att nu kan det vara tid för en frågestund. Ni kan fråga vad ni vill, bloggen, flickvännerna, 1D, personliga saker, anything.
Jag svarar på frågorna ikväll. Så fråga på nu under dagen.
Jag kan även tillägga att det detta är inte 100% säkert, men enligt vissa tweets så verkar det som att Liam försöker bekräfta att det är slut mellan han och Sophia. Men det är inte säkert.


» Julia

Din favoritfärg för tillfället?
Vilken av flickvännernas stilar gillar du mest?
Vad var det senaste plagget du köpte?
Hu reagerade du när du fick veta att Zayn och Perrie hade förlovat sig?
Tycker du att Liam passade bäst med Danielle eller Sophia?
Vem är din drömkille of all time?
Vilka är dina favoritskor?
Vad tycker du om krokodiler?

Haha lite random frågor sådär :D

2013-10-30 // 16:08:47
» Julia

Oj, på första skulle det stå favoritlåt :)

2013-10-30 // 16:09:33

Vem är din stilikon?
Vad har du för planer i November?
Vem är din favorit i one direction?
Gillar du 5SOS?
Vet du hur Louis och Eleanor träffades?

2013-10-30 // 16:44:34
» Ida

Kan vi få lite mer imagines?
Var handlar perrie sina kläder oftast?
Gillar du någon annan artist/band än 1D?
Gör du några outfits själv på polyvore?
Isf vad heter du?
Hur vill du att din pojkvän ska va?
Va tycker du om Justin Bieber?
Taylor Swift?
Avan jogia?
Favorit serie?
Favorit låt av 1D?

Sry om de blev många frågor! :/ :p

2013-10-30 // 17:29:41
» Anna

Är det sant att det är slut mellan Liam och Sophia? Och att Sophia har varit otrogen mot honom? Fick reda på detta idag, men vill liksom ändå vara på den säkra sidan? Vet du någonting om detta?

:)

2013-10-30 // 18:32:59
» Emma

Kan man få lite fakta om sophia? T.ex. Längd, bor, ålder osv

2013-10-30 // 19:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback