Nu kör vi!

Hej allihopa!
Det är Anna (extrabloggare) här och jag ville bara säga att jag kommer att ta över bloggandet så gott jag kan medans Emma inte riktigt hinner med det. Jag ville verkligen hjälpa till eftersom att jag själv är ett fan av denna bloggen och vet att många andra också är det, så nu kör vi igång igen!
Har ni några önskningar, tips, synpunkter eller kanske några idéer på vad som skulle vara roligt att se på bloggen, eller om ni vill veta mer om mig så kommentera så ska jag göra vad jag kan för att fixa det!
xx.


Jag skulle vilja önska fler dejt outfits, dress like the boys och imagines :D
Kul att du tar över!!

Svar: Jag ska se vad jag kan göra! Ååh vad kul att du tycker det, jag är väldigt taggad på att ta över! :)
Dress like a 1D girlfriend

2014-08-28 // 23:42:15
» Linda

Hejvejs! Blev överlycklig av att du tar över!! SÅ bra jobbat, älskar bloggen! Skulle vilja önska någon outfit som skulle kunna passa folk som är lite större... typ M inte XS-S... Skulle uppskattas! :D

Svar: Ååh vad glad jag blir, tack!Jag är själv storlek M så det ska jag absolut försöka hitta :)
Dress like a 1D girlfriend

2014-08-29 // 19:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback