Julkalender - Lucka 2

 
Idag vill jag veta vad du skulle köpt i julklapp till din favoritkille?
 
 
 
 


» Ebba

jag skulle nog framkalla (om man var tillsammans tex) bilder på oss tsm och rama in snyggt, skriva en dikt och sådär :)

Svar: Det låter ju jättefint, personligt och perfekt :)
Dress like a 1D girlfriend

2014-12-02 // 18:46:08

Jag skulle nog bjuda med honom på spa och något fint och mysigt hotell... Att få lite extra egentid tillsammans är ju aldrig fel, tillsammans med den man älskar. Sen överraska honom med en alldeles speciell julklapp, typ som en personlig liten sak som bara han och jag kommer förstå oss på, som ett litet inside-joke liksom;) haha

Svar: Låter jättebra! :)
Dress like a 1D girlfriend

2014-12-03 // 21:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback