One Direction concert

 
One Direction Concert
 
 
» Hej på er! Nu är det snart äntligen dags för one direction sverigebesök med deras where we are stadium tour. Är ni taggade? Det är jag iallafall. Plus att 5 seconds of summer kommer närvara. Kan det bli bättre?
Det är så att en vän till mig säljer 2 parkett blå biljetter till fredagskonserten för orginalpriset (650:-/st) så ifall du råkar vara utan biljett eller känner någon som skulle vilja ha två, så släng iväg ett mejl till mig på [email protected]


» Maja

Kan ni inte göra dejt outfits med 5SOS också?:)

Svar: Jag har fått önskningar om det tidigare. Dock känner jag att jag snart behöver byta namn på bloggen då jag både gör 5sos, 1D, Little mix och 1D flickvännerna.Så jag ska fundera på ett namn, kanske med hjälp av er och sedan skulle jag gärna göra 5sos dejt outfits. :)xx
Dress like a 1D girlfriend

2014-06-10 // 06:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback