Väskor till konserten

Hej Karolina!
Jag gjorde mitt bästa och tittade runt lite i svenska butiker efter små väskor som skulle kunna funka till konserten. Jag tänker att det är smartast att ha en axelväska då man troligtvis vill dansa runt lite till musiken på konserten och vill därför att väskan ska ha kontroll över sig själv.
Om dessa inte duger så rekommenderar jag dig att gå in på min närmaste H&M, accent, Åhlens och Lindex butik för att titta för dig själv.
Jag har parkettplats till konserten och kommer därför inte ha med mig någon väska alls, jag tar mobilen och SL kortet i fickan och hoppas det inte ramlar ut. Hehe.
Ni som har läktarplatser kan ju ta vilken väska som ni bäst känner för.
 
Väskor till konsert
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback