Förlåt för den dåliga uppdateringen

Hej!
Som ni säkert har märkt så har det inte varit någon uppdatering här på bloggen i typ en vecka, detta beror på att min dator är på lagning och har varit det i en vecka nu, mitt moderkort har lagt av helt enkelt och datorn startade inte... Outfitsen går inte att ladda upp genom blogg.se appen och jag har därför inte uppdaterat. Idag kom jag dock på att jag kunde ta mammas dator (segast i världen..) Så jag ska försöka få igång uppdateringen igen, inte säkert att det går tillbaka helt som vanligt men jag ska försöka. Allting kommer absolut att bli som innan när jag har fått tillbaka min egen dator från lagningen.
Så vi får hoppas på det bästa, tack för att ni fortsätter besöka vår blogg!
 
En fråga också, eftersom att det är julafton om en månad så undrar jag om ni vill ha en julkaldender på bloggen som en sådan Emma gjorde förra året? Ni kan komma till förra årets julkalender genom att klicka på Julkalender bland kategorierna.
 


Hej! Ja det vore jättekul med en julkalender! :)

Svar: Då ska jag göra mitt bästa för att fixa en rolig julkalender här på bloggen :)
Dress like a 1D girlfriend

2014-11-24 // 20:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback