Bloggträff 8de Maj 2013

Jag pratade ju om en bloggträff innan konserten tidigare detta året som jag sedan lade ner för jag visste in om jag skulle ha tid till det.
Men nu så har jag fått bekräftat för mig att jag har tid innan one direction konsert den 8te maj, så om någon är sugen på att komma så kryssa i "ja" i tabellen nedan.
Detta är endast för att jag ska veta om någon vill komma.
 
 


» Bella

har mejlat dig. har du sett mejlet? förlåt att jag tjatar. :) har inte fått något mejl kram! xx :)

2013-04-06 // 17:37:29

Jag började läsa denna blogg nyligen (älskar den!) och jag har ingen aning om vad denna bloggträff är..? Skulle någon kunna förklara,för jag ska nämligen till konserten och kanske vill komma på bloggträffen! :D

Svar: Jag kommer skriva lite mer om den fram över! :)Tack för att du gillar bloggen xx
Emma Kvarnström

2013-04-06 // 21:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback