"I'm in love with you Taylor Swift"

På konserten igår under little things kan man höra Harry(?) sjunga/säga Taylor Swift vid sitt solo.
Vad kan detta leda till tror ni?
Tror ni att Taylor kommer ta tillbaka honom? eller kommer detta lägga sig rätt snabbt?
Jag personligen tror inte Taylor kommer ta tillbaka honom just för det där men visst var det gulligt ändå.
Finns det några här som tyckte att Haylor var okej eller är ni alla emot dom/henne?
 
(spola till 2.10 ungefär)
 


Jag tror att Taylor inte tar tillbaka honom för hon klagade ju bara på att han var med andra tjejer osv och jag har hört att Taylor inte var kär i honom utan att hon ville bara få mer uppmärksamhet men Harry var ju kär i henne men dom gjorde ju slut och jag tror inte direkt dom blir tillsammans igen.. Jag personligen ogillar Taylor, hon är jobbig..

2013-04-09 // 19:19:18
» Bella

Jag vet inte :/

2013-04-09 // 19:34:13

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ NEEEEEEEEEEEEJ NEEEEEEEEEEEEEEEEJ NEEEEEEEEEEEEEEJ NEEEEEEEEEEEEJ NEEEEEEEEEEEEEEEEJ NEEEEEEEEEEEEEJ NEEEEEEEEEEEEJ NEEEEEEEEEEEJ NEEEEEEEEEEEEJ NEEEEEEEEEEJ NEEEEEEEEEEEJ NEEEEEEEEEEEEJ NEEEEEEEEEJ NEEEEEEEEEEEEEEJ NEEEEEEEEEEEEEEJ NEEEEEEEEEJ Jag hatar henne!!!

2013-04-09 // 19:45:04

De andra killarna skrattar så det var typ ett skämt
Enligt de som var på konsterten för de sa de i micken typ :)

2013-04-09 // 20:20:33

haahahaha omg det är väl Niall som säger det nu när jag tänker på det omg alla ta de lugnt chillaaaaaaa det e väl ett skämt ily x

Svar: Hahaha ja jag funderade också på det faktiskt xDMen alla mina källor sa att det måste vara Harry eller Louis eftersom Niall typ skrattade just då och Zayn och Liam inte hade mikrofonen vid munnen ;)
Emma Kvarnström

2013-04-09 // 20:28:19

haha tror faktiskt bara det var ett skämt

2013-04-09 // 20:46:15

Japp det låter som att det är niall som lägger till "Talyor Swift"

2013-04-09 // 20:53:32
» Malin

Jag kan glädja er med att säga att det var Louis som sa "Taylor" och inte Harry :)

2013-04-10 // 08:36:57

jag vill inteeeeeeee :o

2013-04-14 // 16:52:44

men det låter som om det är Harry som sjunger, för man hör typ att dt är hans röst, men det kan ju va ett skämt som dom har bestämt eller så...

Svar: Ja det har ju inte hänt något sedan dess så det är nog inget att oroa sig för :)
Emma Kvarnström

2013-04-14 // 16:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback