Let's try it this way

Hej på er!
Kan ni förstå att det bara är 17 dagar kvar tills Sverige konserten i Friends arena?
 Det är helt sjukt, känns som att det var en månad sedan jag satt ute halv tre på natten i onepiece och köade.
Nu är det ju så att eftersom det är 17 dagar kvar tills konserten så betyder ju det är det är 17 dagar kvar till bloggträffen och jag har haft lite trubbel med min e-post adress som jag bad er skicka ert intresse till.
Så nu gör vi såhär att ni fyller i enkäten nedan och så mejlar dig er istället
Det var rätt många som under undersökningen kryssade i att ni var intresserade (nästan lite för många) så de som är först i kvarn blir det väl.
Jag tänkte att vi skulle bli cirka 8-10 stycken.
Fyll i så pratar vi mer, har ni frågor så är det bara att kommentera eller kika mig på EmmaMKvarnstrom
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback