Veckans fråga

Först var Louis min favorit, det var typ han som gjorde att jag kollade upp one direction.
Sedan tror jag det var när han började dejta Eleanor som jag gick vidare till min andra favorit som var Niall.
Sedan dess har jag älskar Niall typ med mitt liv xD
Har haft någon en veckas Harry period också men det är Niall som är min favorit bara för att han är så lik mig själv.
 
Min fråga till er
Har ni alltid hållt fast vid er favorit eller har ni slingrat runt lite?
 


» Bella

Ja, först Liam, när jag fick reda på att han är tillsammans med Danielle, så blev Louis min favoritkille och när jag fick reda på att han har en flickvän så blev det Harry som var min favorit. Men just nu är det Liam och Louis, men om jag måste välja så kommer det vara Liam! <3 kram! ställde mig jämte honom på 1D wolrd med :) xxxx

2013-04-05 // 19:49:36
» Bella

och jag är ett huvud kortare än Liam :) kram! xxx

2013-04-05 // 19:49:58
» Malin

Jag har sedan början var det Harry och Louis, sedan och jag mer och mer känslor för Niall för att han var mest lik mig. Men det var då Niall och Louis på samma gång, så jag har något speciellt för Louis har jag nu insett. :)
Jag är mest lik Niall och Louis. Men vill typ helst bli "shippad" med Niall eller Louis, men folk "shippar" mig oftast med Louis eller Harry för att de inte kan välja, vilket även det gör mig väldigt glad :'')
Kram xx

Svar: Låter bra!Kram :)
Emma Kvarnström

2013-04-05 // 19:56:15

ja, min var först Zayn sen kunde jag inte bestämma mig & nu är det Louis, men jag shippar Niall+Louis, för jag tycker dom har en av dom bästa vänskaperna i gruppen

2013-04-05 // 20:45:20

Harry har alltid varit min number 1, men på senaste tiden så har Niall smyga sig på mina känslor! Så just nu är det Niall och Harry på samma plats!

Svar: Ja som jag ungefär då, Harry ligger väl någon milimeter under Niall men båda är så bra på olika sätt. Niall är få sjukt cute medan Harry är såååååå hoooooot. hehe ;)
Emma Kvarnström

2013-04-05 // 20:50:26
» Alice

Min är och har alltid varit Louis och han har alltid varit nummer ett, just för att han verkar ha en så sjukt härlig personlighet! Love hiiim!

2013-04-05 // 21:10:07

Min kommer alltid vara Harry för han har världenS
finaste ögon och leende❤

Svar: Ja och hans cupcake face :)
Emma Kvarnström

2013-04-05 // 21:15:41
» Linda

Jag har alltid varit en Niall girl... har aldrig riktigt ens funderat på att byta 'favorit' eller nått :P

Svar: Det är bra det! Niall är tha irish boss!
Emma Kvarnström

2013-04-05 // 21:58:47
» Anna

Jag har alltid varit svag för Niall, vet inte varför men skulle tro att det är för att jag älskar hans personlighet(eller iaf hur han verkar vara) och hans skratt är ju bara för gulligt :) <3

Svar: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA hans skratt är 1Derful!!!
Emma Kvarnström

2013-04-05 // 22:28:42
» Elin

När jag först "upptäckte" one direction så tyckte jag att Louis var sötast, men sedan jag blev en riktig directioner så har jag gillat Harry mest :3

2013-04-05 // 22:50:10
» Elin

Fast såklart gillar jag alla väldigt mycket och alla är snygga ^^

Svar: Agree :)
Emma Kvarnström

2013-04-05 // 22:52:08

Jag var en Harry och Liam tjej från början, nu är jag en Harry tjej in i benmärgen. Men man älskar såklart alla våra pojkar :)

Svar: Ja visst gör man :)
Emma Kvarnström

2013-04-06 // 12:09:13

Zayn!!!!! You know my story ;)

2013-04-06 // 22:28:01

först älskade jag zayn, men gick vidare till Louis. sen var det typ alla för jag liksom bara älskade alla och var beroende av att veta vad ALLA gjorde. men nu är det Niall.... *-* inlove with that boy <3

2013-04-14 // 20:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback