Julkalender - Lucka 13

Glad luciadag på er (eller vad man säger..)
För att fira luciadagen tänkte jag köra en liten tävling.
Priset är en valfri tröja ifrån Gian Tricot som du får välja själv nedanför.
Allt du behöver göra för att vara med är att kommentera vilken tröja som är din favorit och någonting du vill se mer utav här på bloggen.
Jag kommer kontakta vinnaren imorgon, så skynda er att vara med om du så önskar, och glöm inte att skriva i din e-post adress!
 
Gina Tricot TÄVLING!
 
 


» Alva

Min favorit är nr 9!
Jag skulle gärna vilja se mer look alike-plagg från svenska affärer. Kanske också något i stil med tjejernas garderober och hur de kan ändra en hel outfit genom att behålla ett bas/satment-plagg och matcha med andra.

Det blev visst lite rörigt här.. Hoppas du förstår något i alla fall!

2013-12-13 // 18:10:36
» Ella

Min favorit är 2an och jag skulle vilja ha mer dejt outfits :)

2013-12-13 // 19:34:30
» Emma

Min favorit är 6:an

Jag skulle vilja se mer look like, och när du tar killarnas outfit, till tjej kläder

2013-12-13 // 19:50:51

Min favorit är 5:an! :) Jag skulle vilja ha mer outfits då du lägger upp flickvännernas outfits men mer liknande på vissa plagg då en del saker är väldigt dyra, som man inte alltid har råd med. Så liknande kläder som påminner om flickvännernas.
Hoppas du förstod! Kram <3

2013-12-13 // 19:54:11
» Linda

Hej!
Jag skulle vilja ha nummer 8.
Och ja du... asso bloggen är jätte bra, men det skulle vara kul med lite mer länkningar till andra bloggar... alltså inte 1D bloggar utan andra fanbloggar. Skulle vara ganska kul att titta på även fast man kanske inte är ett fan av just det :)
God jul!! :D

2013-12-13 // 20:31:00
» Julia

Jag gillar sexan!
Något jag skulle vilja se mer av är "dress for less". :)

2013-12-13 // 21:34:33
» Anna

Nr. 6 och jag skulle vilja se mer "dress like the boys" x

2013-12-13 // 22:16:51
» Ida

Hej!
T-shirten som är min favorit är nr:5 <3

Jag skulle vilja se mer utav dina egengjorda outfits och mer outfits som passar när man är med killarna t ex dejtoutfits eller outfits som är som killarnas fast i tjejmodel. :D
God jul!!!

2013-12-13 // 22:43:42
» Clara

Min favorit är 2:an! :)
Jag skulle gilla om det var lite mer look a likes, det kan både vara exakta outfits och liknande outfits och om det går, så skulle jag tycka sminktips inspererat av flickvännerna skulle vara superkul!:)

2013-12-13 // 22:44:55

Min favvo är nr 6, och jag skulle gärna vilja se mer sophia inspirerat och även killarnas outfits fast som tjejversioner istället om du förstår vad jag menar :) x

2013-12-13 // 22:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback