Bloggträff 8de Maj 2013

Nu börjar man se överallt hur folk arrangerar fan träffar och annat innan konserten den 8de Maj!
Jag hade en idé igår att även "Dress like A 1D girlfriend" skulle ha en liten träff.
Vi satsar på att bli ca 8-10 stycken, så om du vet att du vill vara med då är det bra att anmäla dig så
snabbt som möjligt.
Det skulle vara jättebra om någon som bor i Stockholm skulle vilja vara med!
Jag hittar bra i Stockholm, men jag har ingen anning om hur tågen funkar och hur vi tar oss till Solna.
 
Jag har några ideér på vad vi kan hitta på!
• Eftersom detta är en modeblogg så skulle det vara kul att gå in på tex en H&M butik och ha en liten "girlfriend utmaning". Ni får en viss tid på er ute i butiken att hitta något som du tror någon av flickvännerna skulle ha på sig.
Sedan går du in i provrummet och så har vi en liten mini carwalk i provrums-korridoren.
• Vi ska även självklart ha ett SVÅRT one direction quiz.
(någon mer än jag som blir lite irriterad när man gör ett 1D quiz i en tiding och så är det bara frågor som tex:
Vem heter Tomlinson i efternamn, och vad är Liam rädd för? Spiderman, skedar eller händer....
Så nu blir det ett svårt quiz!
• Vi skulle även komma boka ett bord på Jensens och äta en supergod rätt med biff, råsteckt potatis och sås för endast 49kr (supervärt)
Eller så går vi till Hötorget och köper lite frukt och sätter oss vid grönalundshamnen, kungsträdgården eller Sergelstorg. (beror självklart på vädret)
 
Om du vill vara med så fyller du i namn och epost nedan.
Jag skickar ett mejl till dig och säger om du fått en plats.
Om du vill annmäla en kompis så är det bäst om du ber henne att fylla i själv.
 
Om du blivit godkänd så får du jättegärna skicka ditt KiK namn så kan vi starta en grupp och prata så vi inte är så stela utan har kul på träffen.
Vi kommer även bolla lite ideer och komma fram till vart vi ska mötas upp och vilken tid vi ska ses!
Om du inte har KiK så är det jättelätt att skaffa. Det går att ladda ner gratis till iPhone och Andriod via App Store eller App market (är inte säker på att det heter App market men ni får rätta mig om jag har fel).
 
Hoppas du vill komma och hänga med mig och några fler av Dress like a 1D girlfriends läsare!
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback