Svar på frågestunden del 2

Har du någon favoritlåt för tillfället? (behöver ej vara 1D)
Jag har 1000 favoritlåtar och det varierar varje dag, men just NU är min favoritlåt "Cry with You" av Hunter Hayes.
(Klicka HÄR om du vill lyssna på den)
 
Gillar du Justin Bieber? Vilken låt är din favorit av Justin?
Jag är inget Justin Bieber fan men man kan ju inte gå utanför huset utan att höra en JB låt, så min favoritlåt av Justin antar jag är "all around the world" som jag antar att den heter. (rätta mig om jag har fel)
 
Kan du göra en twitcam någon gång?
Haha det skulle jag väl kunna. Vad ska jag prata om då?
 
När kommer Perrie videon du skulle göra ut?
Troligtvis på måndag eller tisdag!
 
Kan du rekomendera någon bok?
Asså jag är ingen som läser böcker på min fritid precis men självklart har jag läst några.
Det finns ju alla möjliga typer av böcker så jag vet inte om det är något som lockar dig men jag älskar kriminal/deckare. Så om jag ska rekomendera en bok så är den bästa bok jag läst "I natt är du död"
av Viveca Sten.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback