Ny novell?

Hejsan!
Jag hade tänkt att börjar skriva en ny novell, om ni är intresserade såklart.
Så om det är något ni skulle uppskatta så får ni jättegärna hjälpa till att komma med ideer.
1. Vem av killarna ska vara i centrum
2. Någon övrig idé du skulle vilja inspirera mig med?
 


» Anna

1. Harry!
2. Tjejen det handlar om kanske också kan vara en känd sångerska, skådespelerska eller nått liknande.

2013-07-28 // 14:47:25

Niall kanske? Det spelar inte så mycket roll, det kanske kan handla om alla! :D vad vet jag inte, hehe

2013-07-28 // 19:58:24

1. Jag tycker Zayn, för jag har nästan aldrig läst en novell med honom, typ bara en!
2. Något annorlunda, jag vet inte, jag är säker på att det blir bra ändå :D

2013-07-28 // 21:12:15

Kanske Harry? Fast han är ju förståss redan med i "så många andra"..
Den kan kanske handla om att "hon" är ett helt vanligt fan som råkar stöta på killarna ute en kväll där det ena leder till det andra. Jag tycker i alla fall det är roligt när det känns som att tjejen skulle kunna vara jag :)

Svar: Svarat xD
Dress like a 1D girlfriend

2013-07-31 // 00:16:08

Harry fast alla är ju med på ett och annat sätt. jag skulle vilja ha den så "naturlig" som möjligt, alltså inte typ att man är nån slags fotomodel eller världen sångerska!

2013-08-04 // 18:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback