Julkalender - Lucka 6

 
Idag skulle jag vilja veta vad ni gör för att komma in i julstämningen?
Personligen så lyssnar jag på väldigt mycket jul musik, pyntar mitt rum, bakar julkakor, kollar på Tumblr och We Heart It efter julbilder och ser till att granen kommer in i god tid och blir väldigt fin med massor av kulor och glitter!
 
 
 
 


Är som jag skrivit tidigare inget jättefan av julen. Men jag pyntar iaf mitt rum lite, med lite glitter, belysningar och sånt, för att det ska bli mysigare. Men det bästa är nog när det kommer till att få baka julkakor och julgodis! Sen självklart när julgranen kommer upp, vi sätter alltid upp den den 23 vid 23:00 (väldigt sent, men jaa) och dååå vet man att det verkligen är dags! :3

Svar: ÅÅh det låter jättemysigt! Vår familj vill alltid ha in granen väldigt tidigt, speciellt min mamma som är mer besatt av julen än vad jag är! :)
Dress like a 1D girlfriend

2014-12-07 // 00:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback