Taylor Swift

En läsare önskade denna outfit!
Om du inte gillar det, kommentera då så vet jag.
 
Jag vet att vi har haft omröstningar om Taylor outfits tidigare, och svaret "nej" brukar vinna med runt 1-5 röster mer. Så det är fortfarande väldigt många som vill att jag lägger upp Taylor outfits, så jag tänkte att vi kunde kompromissa lite. Ibland är det helt dött på polyvore, det kommer inte upp några nya bra outfits, då tänkte jag att det kan vara ett bra tillfälle att lägga upp en Taylor outfit.
Det är inte så ofta det händer att det är helt dött på polyvore, men ibland. Så vad tror ni? Skulle det kunna funka utan att ni som inte vill ha Taylor på bloggen lämnar den? Let me know.
 
Style: Taylor Swift
 
 


» Moa

Tycker att det skulle gå bra med några Taylor outfits ibland

2014-01-13 // 22:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback