Blogg

Hej hörrni!
Jag har fått tillbaka blogglusten lite gran och även startat upp en personlig blogg som ni hittar HÄR om ni är intresserade.
Jag skulle även jättegärna vilja läsa era bloggar, så länka dem i kommentarerna.


Ååh vad roligt! Försvinner den igen är det bara att höra av sig! xx.

Svar: Ja jag skulle vara väldigt tacksam för lite extra hjälp.Hör av mig snart ;)
Dress like a 1D girlfriend

2014-03-17 // 18:18:17
» Emma

åååå vad kul att du fått tillbaka lusten!

jag skriver noveller om 1D på min blogg (novellfoton), du kan ju kolla in om du vill ;)

Svar: Så gärna så :)
Dress like a 1D girlfriend

2014-03-17 // 19:17:29
» Malin

Va kul att du fått tillbaka blogglusten igen!
Eftersom att detta är en av mina favoritbloggar, så är det ju alltid tråkigt när det är dålig uppdatering. Men glad att ha dig tillbaka! :)

Vore kul om du började läsa min blogg, skriv gärna vad du tycker :3 hihi
Kram

Svar: Tack för det! :)Jag kollar in den. Kram
Dress like a 1D girlfriend

2014-03-19 // 21:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback