1D world till Stockholm

Har ni hört de awesome nyheterna??
1D world kommer till Stockholm här i Sverige!
Vi kommer kunna köpa massa fans kläder och andra artiklar.
Kolla in denna video för att få se hur det ser ut i en one direction butik.
Kommer jag träffa på någon av er där?
 
 
Jag själv freakar out och måste ta mig dit. Men frågan är ju om man verkligen ska gå dit dagen det öppnar (23 februari) eller om jag ska vänta inte. Jag vill ju heller inte missa att köpa vissa saker som visar sig vara slutsålt när jag kommer dit.


» Julia

Och då bor man ju så långt ifrån Stockholm som det går.. yay

Svar: ÅH vad synd. Jag bor 30 mil ifrån men jag tycker det är värd det! :)
Emma Kvarnström

2013-02-11 // 18:35:13
» Kim

You and Me Emma ;)

Svar: Yeeeeeej! :)
Emma Kvarnström

2013-02-11 // 21:52:22

Dom kommer bara att ha öppet i femtondagar för det är en Pop up butik.

2013-02-12 // 16:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback