Eleanor shopping style

Jag själv älskar den här looken!


» Alina

skulle du vilja göra ett inlägg med eleanor inspirerade väskor som går att köpa i sverige ? :D älskar din blogg !

Svar: Visst kan jag göra det!Det kommer upp imorgon (3/2)
Tack så jätte mycket!
Emma Kvarnström

2013-02-02 // 21:37:37

Guuud denna looken var asfin!
Jag har röstat på denna bloggen i tävlingarna ni var med i, älskar den!!

Svar: Åh vad snällt! Tack så mycket! :)
Emma Kvarnström

2013-02-03 // 09:52:27

Finns något av detta förresten och köpa någonstans?

Svar: Detta är endast en inspirations outfit men eftersom jag själv typ dör för att den är så snygg så ska jag försöka hitta reda på några liknande artiklar som går att köpa i Sverige!Det kommer komma upp någon gång idag om jag lyckas! :)
Emma Kvarnström

2013-02-03 // 09:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback