We'll always be together

Hej på er alla läsare!
Jag är sugan på att hitta på något rolig på eller med bloggen.
Jag vet inte riktigt vad, men det skulle vara kul att hitta på någonting.
Vet ni något vi skulle kunna göra? något ni vill ska hända på bloggen? Jag skulle bli jätteglad om ni bara spottade ur er alla ideer som ni kan komma på!
 
Kram Emma!
 


» Gabbi

Det skulle vara kul om du gjorde typ en video/inspelning när du är ute i någon galleria och kolla på kläder. Att du visar vart det finns, hur man kan matcha olika kläder osv! :)

2013-01-27 // 18:26:14
» Petra

Kan du inte göra en twitcam eller google hangout?
Vi kan bara ha som en konversation. Behöver inte vara om något speciellt!

2013-01-27 // 18:27:49
» alina

skriv massa tips på var man kan köpa liknande eleanor-kläder i svenska butiker :) tack för en bra blogg ! :D

Svar: Okej jag ska försöka fixa det! Tack för att du gillar den! :)
Emma Kvarnström

2013-01-27 // 19:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback