Inspiration

Hej på er!
Nu är jag (Emma) tillbaka från sköna England. Jag hoppas ni har haft det bra på bloggen med Anna.
Nu är inte jag riktigt säker på vad Anna har lagt upp för outfits så ni får ursäkta mig om jag lägger upp något som Anna redan har lagt upp. Allt ni behöver göra då är att kommentera att lagt upp en viss outfit, och så byter jag ut den.
Hoppas ni har en bra sommar, ni få gärna dela med er av vad ni gör på dagarna/kvällarna.
Kram
  
Untitled #311
 
 


» Emma

Kul att du är hemma! Var i Englad var du? Jag åker till London om ungefär 1 och en halv månad. Är det något du tycker man inte ska missa. (Om du har varit i London)

Svar: Jag studerade i Oxford men jag besökte även städer som London, Stratford, Bath och Salsbury. Första gången jag var i London så tittade vi endast på London Eye, Big Ben och Buckingham Palace. Big Ben var rätt kul att ha sett i verkligheten. Andra gången jag åkte dit så shoppade vi bara. Jag åker tillbaka till London den 31 juli och då blir det lite mer eshopping och Madame Tussauds.
Så jag är ingen expert på vad man "inte får missa" i London, men missa inte Primark!! (en affär på oxford street)
Ha det så bra :)
Dress like a 1D girlfriend

2013-07-18 // 14:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback