Presentation av bloggarna

Emma - Ägaren
De flesta av er har jag redan pratat med och jag tror ni känner mig rätt bra, men om ni vill att jag ska presentera mig yttligare så får jag väl göra det.
Jag är 16 år vilket betyder att jag fortfarande går kvar i grundskolan (9an).
Jag har sökt Sam Journalistik till första val på gymnasiet och musik som andra. 
Om man skulle beskriva mig med ett ord så skulle det säkert bli random eller typ något liknande.
När jag inte bloggar så lyssnar jag, spelar eller skriver jag musik. Det är något jag älskar att göra.
Jag ser även mycket på film och skriver novellen Somebody's heartbreak och min deckare Sköna maj välkommen. Jag gillar helt enkelt att skriva.
Några favoriter bland mig.

Musik: Mumford and sons, Little Mix, One Direction, Taylor Swift, Hunter Hayes och Lady Antebellum.
Film: Älskar kriminal som Johan Falk, Arne Dahl, Wallander, Maria Wern, Irene Huss, Beck och Liza Marklund. Stort fan av The Outsiders också.
Tv-Serie: Pretty little liars, 7th heaven, Full house, The carrie diaries och Sex and the city.
Affär: Topshop, River Island, forever21 och H&M
Mat: Jensens Whiskeybiff
Sport: Baseball
Beroende av: Iste, one direction, film och min iPhone.
 
 
Signe - Extrabloggare
Ånej, tänkte jag när jag skulle skriva min presentation. Inte för att det inte är kul att skriva, utan det var för att det brukar bli så mycket att skriva om. Jag ska i alla fall försöka göra den här texten kort.
Jag är en glad possitiv tjej som fyller 16 år nionde april. Jag går också kvar i grundskolan (9an) och jag har valt samhäll beteende men nu funderar jag starkt på att ändra mitt val och välja naturvetenskaplig fördjupning med profil häst eller djur. Jag har haft ett stort intresse för djur ända sedan jag föddes och jag minns att jag fick min första kanin när jag var sex år. Nu, tio år senare har jag haft cirka 30 kaniner sammanlagt. Jag har även haft hundar, katter, hamstrar, får, en höna och hästar. Jag tror det var allt. Just nu har vi tre kaniner som heter Keso, Blåbär och Balsam. Vi har även två hästar som heter Nikita och Magica.
Jag har även ett stort intresse för mode och kläder, jag lägger ner mycket tid och energi på det. Det är viktigt för mig och jag tycker det är väldigt roligt.
När jag inte gör något av det som står över så pluggar eller springer jag. 

Musik: Jag har ingen favorit som jag lyssnar på sådär jättemycket hela tiden, men om jag måste säga någon får de väl bli Justin Bieber eller Coldplay.
Film: Jag älskar feelgood filmer, humor och typiska teen movies. Jag har nog ingen favorit, men några bra är; angus thongs and perfect snogging, the hot chick och so undercover. 
Tv-serie: Pretty Little Liars, Svenska Hollywoodfruar och Top model sverige.
Affär: H&M, Asos och Topshop.
Mat: Jag har ingen favorit...
Sport: Ridning och Löpning.
Beroende av: Min familj, min dator, spotify, vatten och mat.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback