Blog awards 2013 round 2 - Slutröstning

Idag är det sista dagen att rösta på era favoriter i bloggens blog awards.
Se till att ge dina favoritbloggar en chans att få ta hem sin nomination och vinna titeln.
 
 


Åh, vad roligt att jag är nominerad, verkligen!:)
Eller visst är den andra bloggen under "Favorite shortstory blog" jag? Det är nämligen ett litet stavfel i bloggadressen men det kanske inte gör något:)

Svar: Oj, förlåt!Jag fixar det på en gång! :)
Dress like a 1D girlfriend

2013-11-22 // 21:34:02

Åhhh vad roligt att vi blev nominerade i "favourite new-come" dock är det fel bloggadress ;)
vår blogg är http://www.thevampssverige.blogg.se

Svar: woops, jag är väldigt ledsen.Jag har fixat det nu dock :)
Dress like a 1D girlfriend

2013-11-23 // 00:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback