Julkalender - Lucka 1

 
Idag är det äntligen första december, så jag hoppas alla har öppnat sina chaokladkalendrar och gjort sig redo för nu drar vi igång!
Under lucka 1 så hittar vi One Directions nyaste musikvideo "Night Changes".
Kommentera vad ni tycker om den nya videon, personligen tycker jag den är deras bästa video, heelt sjukt vad bra jag tycker den är!
 
 


För min del kommer musikvideon till Best Song Ever alltid vara den roligaste. Men denna är så otroligt unik, att komma på en sån idé som att VI är de som är med killarna på dejt, det är en helt fantastisk idé och den är även så sjukt bra gjord (går media så granskar allt i musikvideor, haha) Man känner verkligen att man är en del av musikvideon, vilket är helt underbart! Och det bästa med hela videon från min del är att min favoritkille har exakt en sån dejt som jag skulle vilja gå på, detta gjorde det hela ännu bättre! Så jag älskar den!

Svar: Känner exakt likadant, älskar denna musikvideon! :)
Dress like a 1D girlfriend

2014-12-03 // 21:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback